FONTOS TUDNIVALÓK BLIKK ELŐFIZETŐKNEK
1. 2021. július 1-től nem kapom meg az újságot, pedig élő előfizetéssel rendelkezem. Mi ennek az oka? Kihez fordulhatok?
Fenti időponttól megváltozott a Blikk kézbesítése. Napilapunkat a továbbiakban új terjesztő partnerünk, a MédiaLOG-DMHM Zrt. munkatársa viszi házhoz. Kérjük, amennyiben a lap kézbesítéséhez az új kézbesítő kollégának speciális információra van szüksége (például lépcsőházba bejutáshoz kapukód, kulcs stb.), akkor ezt az információt, fenti határidőt követően, személyesen jelezze felé. Amennyiben a kézbesítésnek semmi akadálya nincs, de mégsem kapta meg napilapunkat, hívja Ügyfélszolgálatunkat a 06-80-202-112-es ingyenesen hívható telefonszámon (munkanapokon, hétfőtől-csütörtökig 9-16 óra, pénteken 9-14 óra között), vagy keresse kézbesítő partnerünk, a MédiaLOG-DMHM Zrt. Ügyfélszolgálatát a +36-1/999-9689-as, ill. a +36-1/460-2753-as telefonszámon (munkanapokon, 7-17 óra között)
A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük adja meg/készítse elő ügyfélkódját.
2. Előfizetéssel, megrendeléssel, számlázási, vagy kézbesítési adatváltozással kapcsolatos kérdésemmel kihez fordulhatok?
Kérjük keresse a Kiadó Ügyfélszolgálatát az ugyfelszolgalat@ringier.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon.
A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük adja meg/készítse elő ügyfélkódját.
3. Kézbesítéssel kapcsolatos reklamáció esetén kihez fordulhatok?
Kérjük keresse Ügyfélszolgálatunkat a 06-80-202-112-es ingyenesen hívható telefonszámon (munkanapokon, hétfőtől-csütörtökig 9-16 óra, pénteken 9-14 óra között), vagy keresse kézbesítő partnerünk, a MédiaLOG-DMHM Zrt. Ügyfélszolgálatát a +36-1/999-9689-as és a +36-1/460-2753-as telefonszámokon (munkanapokon, 7-17 óra között), vagy az ugyfelszolgalat@mlog.hu email címen.
A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük adja meg/készítse elő ügyfélkódját.
4. Mi a teendő, ha az előfizetésem hosszabbításához nem kaptam meg a számlát (átutalásos, csekkes fizetési mód esetén)
Keresse meg a Kiadó Ügyfélszolgálatát az ugyfelszolgalat@ringier.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon munkaidőben (hétfő-csütörtök: 9:00-16:00, péntek: 9:00-14:00), jelezze a problémáját megadva ügyfélkódját (korábban Postánál előfizetők a postai ügyfélkódot), illetve az előfizetést fizető pontos név és címadatát.
5. Előfizetésem díját a kézbesítőnél/díjbeszedőnél fizettem. Van erre lehetőségem továbbra is?
Azon Előfizetőinket, akik ezidáig a kézbesítőnél/díjbeszedőnél fizették elő lapunkat, az előfizetés lejárata előtti hónap 15-éig levélben megkeressük, melyhez csekket mellékelünk és részletesen tájékoztatjuk az előfizetés hosszabbítás befizetési lehetőségeiről. Kérdés esetén keresse Ügyfélszolgálatunkat az ugyfelszolgalat@ringier.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon.
6. Eddig a folyószámlámról emelte le a Posta az előfizetési díjamat. Mit kell tennem, hogy ez továbbra is így történjen?
Sajnos ez a fizetési forma megszűnt, azonban banki átutalással, csekkbefizetéssel továbbra is lesz lehetőség az előfizetési díj kiegyenlítésére. Előfizetése lejárata előtti hónap 15-éig levélben keresni fogjuk, melyben tájékoztatjuk az előfizetés hosszabbítás befizetési lehetőségeiről.
A részletesebb információért keresse az Ügyfélszolgálatunkat: az ugyfelszolgalat@ringier.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon.
7. Korábban a Postánál csoportos díjbeszedési móddal fizetés esetén mi a teendő?
Nem kell semmit tenni, a Posta részéről nem fog indulni díjlekérési kérelem.
Előfizetése lejárata előtti hónap 15-éig levélben keresni fogjuk Önt, melyben
tájékoztatjuk az előfizetés hosszabbítás befizetési lehetőségeiről.
8. Hogyan érem el az Ügyfélszolgálatot?
A Kiadó Ügyfélszolgálatát keresse az ugyfelszolgalat@ringier.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon.
9. Hol tudom változtatni a megadott számlázási/kézbesítési adataimat?
A Kiadó Ügyfélszolgálatát keresse az ugyfelszolgalat@ringier.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük adja meg/készítse elő ügyfélkódját.
10. Mikor kézbesítik a megrendelt lapomat?
Pontosabb információkat kézbesítő partnerünk, a MédiaLOG weboldalán, a https://mlog.hu/aszf-valaszto/orszagos-napilap-kezbesitesi-aszf/ oldalon MLOG_Orsz_napilap_terj_terulet_2021_07_01 talál, melyet a linkre kattintva közvetlenül is elérhet.
11. Hogyan tudom megváltoztatni a kézbesítési címemet?
A Kiadó Ügyfélszolgálatát keresse az ugyfelszolgalat@ringier.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük adja meg/készítse elő ügyfélkódját.
12. Hogyan tudom meghosszabbítani az előfizetésemet?
A Kiadó Ügyfélszolgálatát keresse az ugyfelszolgalat@ringier.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük adja meg/készítse elő ügyfélkódját.
13. Hogyan tudom megváltoztatni az előfizetésem fizetési módját? (példa:
előfizetésemet eddig a kézbesítőnél fizettem, ezentúl csekken/átutalással szeretném kiegyenlíteni)
A Kiadó Ügyfélszolgálatát keresse az ugyfelszolgalat@ringier.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük adja meg/készítse elő ügyfélkódját.
14. Hogyan mondhatom le az előfizetésem?
Előfizetését minden esetben írásban tudja lemondani. Ehhez kérjük A Kiadó Ügyfélszolgálatát keresse az ugyfelszolgalat@ringier.hu e-mailcímen.
A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük ügyfélkódját feltüntetni.
15. Mit jelent az, hogy a Kiadó nyújtja a szolgáltatást?
A Kiadónál (esetleg a kézbesítőnél) kell az előfizetést majd meghosszabbítani (2021.július 1-ét követően). A Kiadó más terjesztő (kézbesítő) partnert bíz meg a szolgáltatással és ez a partner gyűjti be szükség esetén a bejutáshoz szükséges kódot/kulcsot.
16. Hol olvashatom el a Kiadó Általános Szerződési Feltételeit és az Adatkezelési Tájékoztatót?
Mindkét dokumentumunkat megtalálja lapot.hu weboldalon.